Senaste Inlägg

Hipp Hipp Hurra!!!

för Nathalie idag :D
Tänk att det idag är 10 år sedan hon kom till världen.
På självaste nationaldagen.
Tyvärr så jobbade jag men Tim å barnen
har varit här och hållt tjejerna sällskap.
Självklart blev det tårta på säng och kalas
på eftermiddagen :)



Var lite trött i morse ;)





busiga barn...



fler gäster,
Brittan å Alf kom med, men jag hann aldrig knäppa
några kort på dem...



Nathalie önskar sig något,
undrar vad...
och...



blåser ut ljusen :)

Tiden går så himla fort,
mina hjärtan växer så det knakar...
Nathalie i hennes nya kläder mm...


en liten fotomodell ;)

I lördags så kom min bror Mattis och Suss
och hälsade på, Mycket trevligt.
Vi ses tyvärr inte så ofta, önskar vi kunde
ses lite oftare men det är inte så lätt när
man bor långt ifrån varandra.



Vi fikade å rökte vattenpipa :)

Nä jag är rätt trött å slut nu efter att ha jobbat,
stressat och haft kalas åt Nathalie...
Men jag är glad å nöjd, för att min underbara
dotter fått en fin födelsedag <3

2 Kommentarer

Postat av: falle den 2010-06-07 @ 00:11:23

De där snygga skorna tror jag mamma hade velat ha också va? .. =)

Postat av: Sara den 2010-06-07 @ 10:30:22

Jaa absolut, de var skitdyra dock... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback