Senaste Inlägg

Gastroskopi

mmm...
efter att ha vart nervös ett bra tag innan
(hmmm sådär några veckor)
Så måste jag säga att det var i onödan...
eller i onödan, tror nog jag skulle
bli lite utav det igen om jag blev tvungen att göra om det.
Men den här gången gick det faktiskt bra.

Fick snuskig bedövningspray i halsen och
lugnande i armen, sen hulkade jag till när jag skulle svälja slangen
men  tänkte bara på att andas som sjuksköterskan sade,
och jag var lugn.
Jag kunde titta på skärmen, så nu har jag sett
min tolvfingertarm och magsäck...
Det var juh faktiskt lite intressant.
Han tog några prover som jag kommer få svar på
om 10-14 dagar.
Annars såg allt bra ut.

Efter ingreppet eller vad man ska
kalla det fick jag lägga mig å vila.
Hade lite svårt att gå måste jag
erkänna, jag vinglade bra nog.
Tur att walle var med, han och sjuksköterskan
fick hjälpa mig till en säng på vilorummet.
Sen somnade jag....
Walle väckte mig efter ca en timme
och fick skjutsa hem en zombie...

Jag får inte köra bil på 24 h.
Och när jag kom hem somnade jag om.
Jag känner mig väldigt trött.

Nu ska vi ändå sätta lite fart, städa lite
och sen ska vi till buspalatset.
Barnen är inte trötta ;)
Vi får nog gå dit då... :)




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback