Senaste Inlägg

Städat...

har jag gjort idag.
Men först var vi på stan å var barnvakt:)
Mathilda lekte att Malik var hennes lillebror
och skulle köra vagnen hela tiden...


helhappy hon;)

jo sen vi kom hem så tänkte jag
att det vore ide att städa lite i min garderob.
En sån där garderob man kan gå in i.
Eller kunde...
Det har vart så  mycket grejer där men nu har jag
åtminstone fått en liten lucka så man kan gå in igen.
Var juh tvungen att leta fram lite resväskor.
På söndag åker vi till Åland.
Jag, Tim, Lisa å Tommy :)

men...
medans jag städade där så
lekte Mathilda zoo i vardagsrummet
och när jag kom in dit så tänkte jag
bara...neeeeej...


gosisar överallt...


fast jag kunde inte låta bli att skratta heller.

Nu ska vi ha lite mys, vi har köpt
en liten choklad tårta för att
fira hjärtansdag tillsammans idag.
Fast det igentligen är på söndag.
Då får jag fira med Tim <3


mitt fina kort från Nathalie :)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback