Senaste Inlägg

har vaknat

till liv igen nätt å jämt, känns det som...
Blir att försöka ta sig till gymmet
en sväng nu.
Sen ska jag banne mig bara krypa ner
under täcket och ligga å slappa tills jag somnar,
kika på en film eller lite OS kanske om det nu är nåt att se...

Helgen kommer vi tillbringa i Borlänge, jag
å jänterna.
Nathalie ska iväg å köpa sig en bikini på Kupolen.
Hon ska få pengar å gå å köpa en själv.
Ja jag kommer juh befinna mig där med, men
hon å Ronja ville shoppa lite själva.
Så de får göra det då.

Det är bara en månad kvar nu innan vi sticker till
Egypten!!
Spännande!!




4 Kommentarer

Postat av: Jennie den 2010-02-18 @ 10:04:17
http://jennieivarssons.blogg.se/

Men va friiiiskt!!!

Vilka e de som åker nu då?

Puss!!!

Postat av: Sara den 2010-02-18 @ 14:02:07

jaa frigge som f-n ;)

Tror faktiskt jag får med mig grannen :)

kram

Postat av: Jennie den 2010-02-18 @ 17:46:57
http://jennieivarssons.blogg.se/

De andra fölke då som du va me till Mallis, skulle inte dom me?

Har han bokat Sindo oxå då?

Tur du får me dig nån iallafall!

Pöss!

Postat av: Sara den 2010-02-18 @ 21:16:47

Nä de skulle till Gran Canaria åker den 5 e.

Nä inte än men hoppas han följer ...

Pöss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback