Senaste Inlägg

Vilken tur

jag hade i morse ändå...
eller överhuvudtaget kanske man
borde säga...

Fattar inte hur flokig jag börjar bli bara.
Vi åkte till Borlänge igår (Lördag)
och sov över där.
I morse när vi skulle till badhuset hittade
jag inte min bil nyckel...
Letade över allt men fann den inte.

Tillslut gick Tim till bilen och kollade.
Där satt den i låset!!!
Som tur var hade ingen stulit den!
Och till råga på allt upptäckte jag
när jag satte mig i bilen att bak rutan
var ner vevad också...

Jisses!!


2 Kommentarer

Postat av: Britt Inger den 2010-08-09 @ 07:09:28

Ibland ska man ha tur ;)

Kram Britt Inger

Postat av: Sara den 2010-08-09 @ 12:01:14

Jaa verkligen! Kram gumman.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback