Senaste Inlägg

Påsken

firade vi i Borlänge
och vi hälsade även på min pappa å Marianne.
Min bror och Suss kom också dit.
Jätte trevligt!

syns att de 2 är släkt ialf ;)

Vi grillade hemma hos Tim
(första grillningen)
nam nam...

barnen pysslade!

Det blev jättefina påskägg :)

På påskdagen hade vi lite
utomhuslekar eftersom det var så fint väder.


Mathilda blåste bubblor..

jättestora !

Annandag Påsk jobbade jag dag.
Tänkte inte på att det var röddag och åkte med barnen
till fritids, och ja..det var juh stängt!
Fick panik å tog med barnen till jobbet,
och började ringa runt till tänkbara barnvakter...
Som tur var svarade walle kl 7 på morgonen och
var ledig och ville dessutom ställa upp!
Jag blev så glad å jag var å är så tacksam!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback