Senaste Inlägg

och där...

så var den jobbar helgen över för den här gången...
Varför kan inte jag vara den
som vann en mille eller två ?
Fast det klart skulle juh inte skada om
Prins charming knackade på dörren heller...
Och fick jag välja
så hade jag nog tagit prinsen...
För vad är pengar igentligen...i gemförelse med
true love liksom??...
hmm...
Iofs så borde Prinsen ha ett slott...
Han är juh ändå Prins...
..jaa..jag kan tänka mig bo i ett slott....

ooops nää nu kan jag inte skriva mer...
det är någon som knackar på dörren...!!??


11 Kommentarer

Postat av: MWallin den 2009-09-13 @ 20:06:44

Vem var det som knackade på dörren 15:55?

Postat av: Britt Inger den 2009-09-13 @ 21:21:55

Var det prinsen som kom :) ??



Postat av: MWallin den 2009-09-13 @ 22:12:08

Nä Britt Inger det var ingen Prins. Det var bara jag som kom då. Tror jag iaf jag kolla visserligen inte på klockan.

Postat av: Britt Inger den 2009-09-13 @ 22:27:26

Vaddå Valle... Inget slott kanske ?? Men prins är du nog ändå :)

Postat av: MWallin den 2009-09-13 @ 23:30:47

Du är väl för snäll å go du Britt Inger =)

Jo tänk om jag hade fått vart en prins.

Men man får väl nöja sig med att bygga sandslott nästa sommar å drömma sig bort att man går hand i hand med sin prinsessa vid strandkanten .

Postat av: falle den 2009-09-14 @ 00:13:19

en Walle är inte så "bara"



Haha.. knackar det alltid i dörren när du kommer Walle? Hoppas det knackar på rätt dörr då..



Du.. visa Sara ritningarna på sandslottet.. du är

nog precis en sån där prins som hon behöver ändå..



Den där miljonen blir man inte så glad av, och den

försvinner väldigt fort faktiskt..

Postat av: Britt Inger den 2009-09-14 @ 06:51:46

Go morron :)

Prinsen kanske ska ta o slå näven i bordet och visa vart slottet ska stå :)

Postat av: MWallin den 2009-09-14 @ 17:59:51

Go morgon eller go kväll är det väl nu =)

Glädjande läsning men riktigt så enkelt är det nog inte. Det krävs ju kärlek från båda håll om det ska funka. Jag är ju ingen äkta prins . Att man är utrustad med en prinskorv mellan benen är nog det närmaste prins jag kommer att vara.

Postat av: Lill Prinsen den 2009-09-14 @ 18:56:29

"Oooops"

Va skriver jag för nå.. Dax att byta namn å bli anonym. Det här blev ju pinsamt.

Postat av: falle den 2009-09-16 @ 00:10:38

Ja, de e skit att så mycket skall behöva rulla på för att man ska kunna bli lycklig. Eller så är det bara inte meningen? Prinskorv är väl gott? Bättre än falukorv iaf?

Postat av: Lill Prinsen den 2009-09-16 @ 03:51:33

Men om det inte är meningen så känns det meningslöst.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback