Senaste Inlägg

Blev hemma idag

för Nathalie hade hög feber igår och i natt.
Bara feber ingen förkylning alls...konstigt.
Hon låg hela dagen i sängen och i natt var
hon glödhet.
Hon hade lite feber nu under dagen också
men verkar lite piggare nu igen skönt nog.
Vi bestämde att  vi blir hemma i morgon med.
För jag vill att hon ska vara feberfri innan hon
börjar gå i skolan igen och sen vill jag att hon ska
komma igång med maten också.
Hon har juh inte ätit på två dar nu.
Men eftersom hon känner sig lite piggare så har det blivit
lite mer än några munnar nyponsoppa idag ialf :)

puss å hej!


2 Kommentarer

Postat av: falle den 2009-09-07 @ 21:21:01

Ja, klart de att hon skall vara hemma o vila upp sig tills hon är pigg o glad, annars kommer hon ju bara tillbaka hem igen om en dag eller två o är sjuk igen.



Hoppas ni får vara friska nu när ni haft några sjukdagar, så ni inte får något mer i höst.



Kram

Postat av: Sara den 2009-09-08 @ 08:58:13
http:// www.sara78.blogg.se/

Ja Falle jag hoppas det inte blir "nåt mer" jag heller...är så less på att vara sjuk nu...



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback