Senaste Inlägg

vaccin...

ja, barnen ska få vaccin mot svininfluensan med.
Och jag som inte har läst på nå har funderat en massa
nu hurvida jag ska vaccinera dem eller inte.
Men nu har jag bestämmt mig, de ska få vaccin.
Och jag ska ta med.

Man har juh vart lite skraj
när man inte vet vad det kan bli för biverkningar.
Men man skulle inte förlåta sig själv om barnen blev
allvarligt sjuka i "svinis" heller...

jag ligger juh i risk grupp och har prio 1
och får vaccin inom några dagar.

Lill thildis har haft jobbig astma som lill liten
vilket dock har växt bort men som
gör sig väldigt påmind så fort hon blir förkyld.

lillskruttan en natt på akuten.

Inga roliga minnen,

som jag hoppas jag slipper fler av.

natti!


1 Kommentarer

Postat av: Britt Inger den 2009-10-14 @ 19:40:34

Bra Sara, att du bestämt dig !! Precis som du säger, så skulle man aldrig förlåta sig själv om ens barn blev sjuka och det berodde på att man tagit avstånd till vaccinet.

Jag tycker inte man ska lägga så stora funderingar på ev. biverkningar.

Börjar man tänka så, så finns det ju mängder här i världen som vi inte har en aning om vad som kommer fram i framtiden som ev. biverkningar. Å så funderar vi ju inte :)

Ett bra beslut Sara, kram på dig o krama jänterna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback