Senaste Inlägg

Sperma i ansiktet...

När jag fyllde 30 förra året så fick
jag presentkort på lite olika ställen här i stan.
Bla på Lottas hud å nagelvård.
Eftersom presentkorten inte gäller mer än 1 år så
var jag in idag å kikade lite.
Jag var förut sugen på att fixa naglarna
men har insett att med det yrke jag har så kan jag inte
arbeta med långa naglar, av både praktiska och hygieniska skäl.
Så jag har fokuserade mig på huden ist.
Hon tittade på mig och konstaterade
att min hud behövde mer fukt.
Ja det behöver den juh , jag är så torr.
Så hon tyckte jag skulle köpa en kräm
som heter skinscience, så det gjorde jag :)
Den inehåller dock lite konstiga grejer...

Hittade en artikel om Carolina Gynning,
hon använde visst samma produkt
eller har testat den...

får se då om man får bebishud ;)




11 Kommentarer

Postat av: Sindo den 2009-10-08 @ 19:10:59

Men Sara, du kommer att se ut som en bebis i ansiktet,har du tänkt på d? haha...nej, du kommer att få en känsla att du är många år yngre än va du är, hoppas att d funkar för dig! Kram

Postat av: Sara den 2009-10-08 @ 20:32:47

haha ja inte vet jag men jag behöver tydligen fukt i ansiktet så vi får väl se om det funkar då ;)

Postat av: falle den 2009-10-08 @ 20:54:50

bara att du hör av dig när den tar slut.. =P

Postat av: sara den 2009-10-08 @ 21:15:47

hahahaa...ja du Falle jag gört ;)

Postat av: Britt Inger den 2009-10-08 @ 21:47:52

:) Jag skulle tro att det blir billigare om du anlitar t ex Falle än om du går tillbaka till Lottas hud å nagelvård ;)

Postat av: Sara den 2009-10-08 @ 22:00:25

Jaa Brittan helt rätt! Den var inte billig precis, tur man hade presentkort... :)

Postat av: MWallin den 2009-10-09 @ 17:24:56

Ja Sara jag har sånt där i massor. Det spelar ingen roll hur mycket man sprutar ut i min tub. Det tar liksom aldrig slut. Det bara fylls på hela tiden på nå vis. Du kan få hur mycket du vill helt grattis för jag kastar iaf bara bort det som svämmar över hihi. Nä men allvarligt talat så tycker inte jag att du behöver använda sån där kräm för att se finare ut. Du är ju redan värdens finaste tjej räcker inte det?. Det måste väl finnas billigare produkter mot torr hud varför inte prova vanlig hudsalva. Varför vill du se yngre ut? vill du komma in på ungdomsdiskot?. Men om du är nöjd med den dyra produkten så är jag glad för din skull =)

Postat av: MWallin den 2009-10-09 @ 17:42:32

Jag tycker att du kastar pengarna i sjön för det går inte att bli snyggare än det snyggaste som finns vilket du redan är ;)

Postat av: Sara den 2009-10-09 @ 22:05:12

oj oj walle...

yngre kommer jag inte se ut haha, det är inte nån botox injektion direkt.

Neh men måste juh utnyttja presentkortet.

Tack för komplimangerna, väldigt gullig du :)

Postat av: Sara den 2009-10-09 @ 22:05:28

oj oj walle...

yngre kommer jag inte se ut haha, det är inte nån botox injektion direkt.

Neh men måste juh utnyttja presentkortet.

Tack för komplimangerna, väldigt gullig du :)

Postat av: falle den 2009-10-11 @ 01:26:22

Ja.. lyssna på Walle.. ta hans gratiskräm.. istället nu..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback