Senaste Inlägg

haha tittade på film igår

och insåg genast hur kär jag är i Bradley Cooper :p.
Vilken hunk.

mmm..

Filmen jag såg igår var igentligen ganska menig.

Den var så självklar, jag tittade på :
"He's Just Not That Into You"

Filmer baserar på olika tänkanden mellan män å kvinnor.
Och själv förnekelser gällande förhållanden.
Och en hel del dates.

Det finns ingen undanflykt till varför en kille inte ringer en.
Vill de så gör det de.
Man ska verlkigen inte 
gå å tro att, de kanske inte hade tid eller det kanske är
mycket nu med jobb, eller han kanske blivit överkörd av tåget...mm
Det är bullshit, det finns alltid tid plats eller rum
för en kille att höra av sig, OM han vill...

precis som om man inte visste det...

grejen är juh att det handlar om samma
sak för oss kvinnor.
Jag har tänkt på det där...
jag skulle kunna datea (stavas det så?)
Men jag har inte ork, eller tid.
Det är juh inte att jag inte vill men, jag jobbar juh jämt.
så det finns undantag...
Det fanns det juh i filmen med ;)
skratt

nää nu ska iväg å jobba...





5 Kommentarer

Postat av: Sindo den 2009-10-01 @ 15:02:44

Ja, Sara, jag har också sett filmen. D är som du säger; men håller inte med dig i allt, d finns ingen undantag om man är verkligen intresserad i någon, att ringa ett samtal tar inte så mycket tid, d handlar mest att våga att göra d.Problemet kan vara när man får inte "lika"respons från den personen man kontaktar. Men sÅ är livet; oftast älskar man någon och man blir älskad samtidigt av någon annan.Kram

Postat av: Sara den 2009-10-01 @ 17:10:41

Ja helt rätt...

Postat av: falle den 2009-10-02 @ 20:37:23

haha.. hjälp vad tragiskt.. det innebär ju faktiskt att ingen är intresserad av att hälsa på mig.. för om någon verkligen ville... så skulle jag inte vara ensam.. hmm..

Postat av: Sara den 2009-10-02 @ 22:28:48

jag ville juh men fick juh inte komma ;) skratt...

Postat av: falle den 2009-10-03 @ 17:17:00

haha.. well.. jag jobbade ju.. vi får inte ta me kompisar på jobbet.. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback