Senaste Inlägg

Förra onsdagen

firade vi som tidigare nämt Walle :)
Så här fin blev han i sin nya kostym ;)

stiligt värre ;)

sen fick han göra lite olika uppdrag...

han var helst själv på dansgolvet

och dansade åt Tranans matgäster ...haha


som en kung på dansgolvet då ;)

Allvarligt kommer jag inte ihåg när jag skrattade så mycket sist...

I Söndags var vi till badhuset.
Och nu har jag jobbat i 2 dagar.
Måste bara få säga att igår när jag jobbade så
jobbade jag med en kvinna jag aldrig sett eller jobbat med förr.
Jag sa till henne att jag var glad över att det var den 20 e i morgon(dvs idag)
för då skulle jag få barnbidrag.
Då säger kvinnan :
"ja du är så ung så du får barnbidrag du ja"
Jag bara stod å gapade! :o
Nej sa jag, jag har två barn!
Då stod hon å gapade.
Allvarligt sa hon, du kan inte vara "så gammal"
Joo sa jag, tänkte att hon kan juh inte ha tittat så nära....
eller så har hon nå synfel.

Lite kul var det juh ;)

hihi


4 Kommentarer

Postat av: Britt Inger den 2009-10-20 @ 18:33:04

Ja, det må jag då säga.... Hahaha, barnbidrag :)

Nog för att du ser ung ut, men.... inte så ung va :)

Så fin Walle blev :) Var det du som hade sån fin smak och hjälpte till med kostymen ??

Postat av: Sara den 2009-10-20 @ 21:09:09

Jajjemen!! :)

Visst blev han snygg!!!



Neeeh jag håller med dig Brittan ser inte en dag yngre ut än 30! men men, ibland får man då höra skratt ;)

Postat av: MWallin den 2009-10-21 @ 13:43:50

Ja riktigt så ung ser väl inte du ut men visst ser du yngre ut än 30 allt typ 24-25 tycker jag om jag ska svara ärligt. Men om du vill så kan jag svara oärlig å säga att du ser ut som 17-18 också om det känns bättre ;) Jo Britt Inger visst hade dom fixat en fin kostym åt mig haha. Jo det var en kul å trevlig kväll trots att det var rätt så pinsamt. Men sällskapet var ju av toppklass så det var ju roligt ändå =)

Postat av: falle den 2009-10-23 @ 01:29:35

Det är då tur.. att jag aldrig fyller år, så jag får fortsätta vara lika ung som Sara ser ut att vara..



Men allt klär en skönhet.. så de e klart att Walle var kung på dansgolvet även fast sara sytt kostymen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback