Senaste Inlägg

men åååh...

jag är naturligt blond, har vart sen jag föddes...
men nu så tycker jag att håret har mörknat
på senaste tiden...
Det är säkert gammeln och mörkret som gört.
Håret blir juh naturligtvis mörkare på vintern då
det inte är solblekt längre.

men nu till grejen...

Igår fick jag för mig att jag skulle bleka håret för första gången
i mitt liv.
Så när jag var på stan så gick jag in till
åhlens och frågade en som jobbade där om
hon kunde hjälpa mig med hur jag skulle göra.
Vilken "ask" jag skulle ta av alla "miljoner" som fanns.
Jag berättade som det var för henne att jag aldrig blekt håret
och hon påstod sig att vara ett proffs på hår.
kanon tänkte jag.
men..
hela mitt hår blev mörkare,
så nu är jag inte blond längre
utan mörkblond.
så håret blev inte ljusare som jag önskade utan tvärtom.
Mina naturliga ljusa slingor är som bortblåsta.
känner att jag måste göra något åt detta.
Är juh van att vara värsta lintotten jue...



5 Kommentarer

Postat av: falle den 2009-11-25 @ 08:42:21

haha härligt.. mörkblondie..



hmm.. jag hade ju prinssesshår på burk förr.. tror de var Jane Helen, ultrablond eller nåt sånt.. jag blev typ vithårig på en timme eller så..



Hmm.. så du bleker inte ens busken där nere? .. ASG

Postat av: Sara den 2009-11-25 @ 11:25:31

haha vilken buske?

Postat av: Anna den 2009-11-25 @ 14:37:25

Blev du inte nöjd? Jennie sa att det blev jättebra jue...

Kramis

Postat av: Sara den 2009-11-25 @ 21:48:57

jodå, det blev bra när Jennie fixade till det ;)

kramar

Postat av: falle den 2009-11-26 @ 22:15:50

ja.. jag har ju inte kollat förstås.. de kanske e buskfritt.. =)



får väl se när jag kommer upp o hälsar på..





ja, de nya köket alltså.. o kanske buskarna utanför fönstret.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback