Senaste Inlägg

jobbig helg

kände mig lite slög i fredags.
Trött å konstig å mådde lite illa sådär.
Tänkte gå på gymmet men häla rakt inte.
På lördags morgon när jag vaknade hade jag
migrän. Fy tusans vilket skit.
Stod å hulkade på toaletten.
Tog sedan en tablett och lyckades somna om.
Jänterna var det full fart på så vid elva tiden
efter jag pallrat mig upp och gjort lite frukost så
ringde jag walle och undrade om han ville komma
och hjälpa mig lite.
Han kom hit, sedan sov jag resten utav dagen...typ...
Tack Walle!!
På söndagen kände jag mig lite bättre, orkade ialf kliva upp
ur sängen, riktigt bra var jag inte men som sagt bättre.
I går vid middags tid så hade huvudvärken släppt totalt.
Vilken befriande känsla!
Tyvärr så i morse så vaknade Mathilda med huvudvärk
och jag misstänker migrän även där såvida vi inte har
blivit smittad av en huvudvärks bakterie!?
Hon kräktes nämligen och sov sedan i timmar.
Nu känner hon sig bättre, har bara lite huvudvärk säger hon....

sjuk lilljänta :(



4 Kommentarer

Postat av: Anna den 2009-11-19 @ 10:07:16

Tycker synd om er båda..

Inte kul med huvudvärk:(

Kram

Postat av: Sara den 2009-11-19 @ 15:23:26

nää det är juh inte det, som tur är så är det bättre nu :) kram!

Postat av: Sindo den 2009-11-20 @ 00:19:06

Hoppas att du klarar dig ett tag nu; d har blivit mycket för dig d sista tiden.Kram

Postat av: Sara den 2009-11-20 @ 20:00:36

jag hoppas det med, kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback