Senaste Inlägg

Skansen å grönan

hann vi göra på bara några timmar igår...
men vi hade hur kul som helst.
Jag klappade en spindel!!?
huuuua...
Nathalie höll den i handen
och nu tjatar hon över att få en egen...
Men neeeeej!!!!

de där djuren var juh söta å goa...

Nathalie fastnade för reptilerna.

Där går gränsen för mig...

bildbevis på att jag "petat" på
en snuskig säker jättefarligt bauta stor
Giftspindel som bara ville äta upp mig...

Sen blev det grönan...

karuseller!! :p

Jänterna ville gå in i spökhuset.
Men de får de göra en annan gång...
Mathilda blundade i den lilla "spöktåget"
så jag tror inte det är nåt för henne, inte än...

Mathilda tappade sin första tand igår.
Det gick bra, hon blödde inget.
Tur det för hon e så rädd för blod.
Idag hade tandfen kommit.
vilken lycka:)

Jo, tänkte jag skulle titta på melodifestivalen
igår, eller det som var kvar av den men
jag somnade.
Kan juh bar säga....
" Im in love with a fairytale"....

puss!




5 Kommentarer

Postat av: Britt Inger den 2009-05-17 @ 21:57:03

Oh... hua.... Nathalie är då en riktig tuffing hon...

Själv skulle jag nog aldrig våga göra det hon vågade....Hålla en sån där ohögli sak i händerna, det ryser, håret i nacken reser sig och det springer kalla karar över ryggen. Hälsa henne att det var riktigt tufft gjort :)



En verkligt härlig dag ni hade... nu är jag i Stockholm :)

Kramizar

Postat av: fallebring den 2009-05-17 @ 22:31:58

muahaha.. gräsligt roliga saker de där.. exet hade ju en geckoödla, o lite kräftor, grodor, sköldpaddor o allt möjligt jox i akvariet

Postat av: Sara den 2009-05-17 @ 23:16:46

Ja min rädsla verkar inte ha smittat av sig till henne i varjefall...jag ska hälsa henne det:)



Jasså falle? i mitt akvarium bor en massa sniglar...

sen simmar det omkring något där som kan vara en fisk eller två...

Postat av: Sindo den 2009-05-19 @ 13:19:07

Jodå, sara, i ditt akvarium simmar omkring flera fiskar och att du var så tuff som vågar hålla en spindel i handen visste jag redan ha ha , kram

Postat av: Sara den 2009-05-19 @ 16:53:47



Jag gör allt som är farligt... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback