Senaste Inlägg

oj swisch..,

här håller man på blåser bort...
Tusans vad det blåser, hade fönstret öppet
och halva inredningen här inne höll på
flyga runt...nästan i varjefall ;)

Ja det är bäst att hålla i hatten...

På lördag sticker jag, jänterna och ett gäng till
till Stockholm.
Det är kommunal som har anordnat en resa till Skansen.
Det blev inte mindre än 4 bussar från Bollnäs som
ska dit...
Tycker inte skansen är så där väldigt värsting
intressant...
Bara den där inne världen som naturligtvis
kostar extra chash kan vara nåt.
Ni vet, krokodilerna, ormarna. å spindlarna mm...
Spindlar ja...
HATAR spindlar....kommer väl skita på mig
när vi kommer till dem.
Tur att jag kan hålla jänterna i handen :)

Annars hade jag, Fredrik, Micke, Emelinne,
Nathalie och Mathilda tänkt gått på
grönan.
Fast det klart, det måste juh vara fin väder för det.
Får hålla tummarna då...

ses!

6 Kommentarer

Postat av: Anonym den 2009-05-14 @ 17:59:38

va kul;) hoppas ni får bra väder då:) Kram kram

Postat av: Tessan den 2009-05-14 @ 18:00:15
http://tessan79.blogg.se/

De va ja som skrev de förra men tydligen faller de bort titt som tätt...

Postat av: Jennie den 2009-05-14 @ 20:54:46
http://jennieivarssons.blogg.se/

Håller tummarna för sol då!!!

Hoppas ni får kul!!!

Postat av: Anonym den 2009-05-14 @ 22:42:14

Hoppas ni får det trevligt på lördag. Jag åker till Tommy på söndag och kommer hem på onsdag kväll.....

Du kan väl slå mig en signal....

kramar....

Postat av: Britt Inger den 2009-05-14 @ 22:54:55

Undrar varför delar av inlägget försvinner ??

Men som sagt, jag önskar en en trevlig lördag igen då :) Ring gärna....

Kram BrittInger

Postat av: fallebring den 2009-05-15 @ 04:15:30

Det låter ju som en kul helg iaf. Själv jobbar jag, det är mindre roligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback