Senaste Inlägg

men det

gick ovanligt bra att jobba idag tycker jag...
Jag som vart så trött nu i några veckor...
Men idag kände jag mig rätt pigg, trots
att jag kom i säng sent igår..

I möre ska jänterna på utflykt i skolan.
Båda två, fast på olika ställen.
Nathalie ska till Borlänge och
Mathilda ska till Järvzoo.
Bussen till Borlänge går 7.50 så
det gäller att inte sova över ;)

Jag ska jobba som vanligt...
Även i helgen blire jobb,
ett 24h pass igen lördag till söndag.
Precis lagomt fint pass när det e
cruising i Gävle...
Men sånt e livet...
Förhoppningsvis så blir det lite party
och cruising i Söderhamn istället om 3 veckor...

adios!

3 Kommentarer

Postat av: fallebring den 2009-05-05 @ 04:56:57

ja är de inte underbart.. själv jobbar jag tre trettontimmars.. både den här helgen.. och nästa helg.. så om flera veckor får jag ha ett liv igen.

Postat av: Tessan den 2009-05-05 @ 09:10:20
http://tessan79.blogg.se/

de e våren vettu, som gör att man känner sig piggare:) sol å jänkare, kan ju inte bli bättre:)

Kram kram

Postat av: Sara den 2009-05-05 @ 15:39:11

Ja du Falle, trökigt å jobbigt men i dagsläge ska man var glad att man har ett jobb...



Ja du Tessan =) cruising nerven börjar suga regält ;)



kramar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback