Senaste Inlägg

Lista...

Sätt din musik på blanda.-
Klicka på nästa-knappen efter varje fråga.
Använd sångtitlen som svar på frågan.


1. Hur mår du idag? listen to your heart...
 2. Kommer du komma långt i livet? mercy...
3. Hur ser dina vänner dig? this is the life...
4. Kommer du gifta dig?  You cant touch this
5. Vad är ditt livs themesong? smack  my bitch up
6. Vad är ditt livs historia? nobodys wife...
7. Hur är jobbet för dig? bleeding love...
8. Hur kan du komma framåt i livet? all thats she wants...
9. Hur kommer imorgon vara? so what?
10. Vad är det bästa med dina vänner? Daddy cool
11. Vad finns i lager för nästa vecka? oh carolina
12. Vilken sång beskriver dig bäst? paradise will wait...
13. Hur är det med ditt liv? poker face!!
14. Vilken låt ska spelas på din begravning? Halo
15. Hur ser världen på dig? its my life
16. Kommer du att ha ett lyckligt liv? love, love, love
17. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? your not alone
18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? I got you
19. Har du en djup & mörk hemlighet? you`re my world
20. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?stay the night
21. Hur kan jag göra mig själv glad? 1000 miles
22. Kommer jag någonsin ha barn?human
23. Vad är några tips till mig? hot n cold
24. Hur kommer jag bli igenkänd? the queen
25. Vad är min danssång? leave out all the rest

jaha jo, jo men så kanske det är eller nå eller nä eller vad vet jag igentligen?
Prova ni som vill, ni som inte har nåt bättre för er menar ja ;)

hej å hå!

4 Kommentarer

Postat av: Tessan den 2009-05-05 @ 22:10:22
http://tessan79.blogg.se/

hehe..ja men i brist på annat så kan ja ju göra de där imorn:) kramen på dig

Postat av: Sara den 2009-05-05 @ 23:32:46

jaa gjööööt ;)

kramar!

Postat av: fallebring den 2009-05-07 @ 00:52:39

Haha.. det skulle ju vara lite galet om jag provade göra de där då.. jag har ingen stereo, så de blir mp3 på mobilen.. o jag har bara två låtar.. snälla snälla me caroline af ugglas, och poker face me lady gaga.. haha..

Postat av: Sara den 2009-05-07 @ 10:26:18

haha Falle ja men prova då ;) skratt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback