Senaste Inlägg

lill thildis då...

när jag skulle hämta jänterna idag
efter jobbet så mötte fritidsfröken mig
på skolgården och berättade att Mathilda
hade råkat fått i sig 3 stickor i låret
från gungställningen.
En av stickorna hade gått av
och de fick inte ut resterna från den.
Så det blev akuten det och
vi fick komma in på en gång.
Stickan satt djupt och att försöka trösta en
Livrädd Mathilda var inte lätt.
Det var längesen jag såg henne gråta/skrika så hysteriskt.
Det klart, det blödde juh...
inte mycket men är man livrädd för blod så är man.

Idag blev det som jag igår befarade,
jijkes vad trötter jag är.
somnar nog före jänterna i kväll är jag rädd...


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback