Senaste Inlägg

idag var det Morsdag

och mina jänter överraskade mig i morse... :D

de hade ritat å donat, och Mathilda hade
stoppat i sin peng hon fick av tandfen som
kom för nån vecka sen...
Den enda peng hon hade...

inte nog med det...

blommor fick jag också!! :)
undrar ja jusst hur länge den där långa smala
kommer att hålla, tycker jag bara sett pinnen kvar hos
folk ja, de sägs att man ska spara blomman
även om bara pinnen är kvar, då är den juh inte särskilt vacker
men nu....oj den e jätte fin!
Sen hade de tårta med sig med, så
kaffe å tårta blev dagens frukost.
Jag har världens underbaraste ungar, så är det bara!!

Ja eftersom det var värmebölja så åkte  vi till stranden
och förbi graven förstås... :(
Tänk om min mamma kunde få leva!!
Nathalie sa när vi var där att hon
skulle kunna göra vad som helst för att få se mormor igen...
om man bara kunde....

Här kommer
lite bilder från stranden..

Nathalie letar kryp...

och såhär glad blir man sånna här underbara dagar!!

Mathilda diggar sommaren :)

På vägen hem åkte vi förbi Trolldalen,
är juh så fantastiskt vackert där!!

magisk nästan...

de har vatten lek för barn med,
och det typ omöjligt att få dem därifrån...

Nu har barnen somnat sött åt klassiskt och massage.
och jag är rätt nöjd med dagen jag med.
Men på nå vis så blir det nästas som om
man laddas av sol på dagen för att lysa på natten...
Alltså, jag  blir alltid pigg på
kvällen när solen gått ner...
konstigt...




4 Kommentarer

Postat av: Jennie den 2009-06-01 @ 12:38:14
http://jennieivarssons.blogg.se/

Men va gulligt.....fin blomma!!

Hoppas den överlever lääääänge!!!

Kram!!!

Postat av: Sara den 2009-06-01 @ 19:40:34

jaa visst e den :))

kramar

Postat av: Nettan den 2009-06-01 @ 22:33:26
http://nettis73.blogg.se/

En orkidee är det väl. Vattna den bara typ var 14:e dag...

Postat av: Sara den 2009-06-01 @ 23:35:43

Tack Nettan för tipset ja så heter de orkidee, mammas favvo blomma. Vågade inte skriva namnet på inlägget för jag visste inte hur det stavades..:/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback