Senaste Inlägg

Härlig Söndag :)

Igår var vi ett helt gäng och åkte 4 hjuling i Iste:)
Vi passade även på att grilla.
Det var kanon väder och en jättemysig dag.



Vi var tvugna att åka vagn efter hjulingen för vi var så många...


det var liiite lerigt på vissa fläckar i skogen ;)

Det här kommer vi göra om snart :)

Nathalie och Mathilda lyckades fånga
fjärilar:)

De e tama säger de..hmm ja...

I morgon ska jag jobba igen, efter 4 dagars ledighet...
Inge lockande men vad gör man?
Har semester nästa söndag och då
blir det cruising :D !!

puss!

7 Kommentarer

Postat av: Lisa den 2009-05-18 @ 14:39:15
http://lisaivarssons.blogg.se/

Vilken mysig dag ni verkar ha haft:)

Kram!

Postat av: Sara den 2009-05-18 @ 16:23:13

ja det var det verkligen =)

Postat av: MWallin den 2009-05-18 @ 19:03:23

Men va friskt. Jag önskade er en trevlig Söndag å så fick ni en härlig Söndag. Känns nästan som att jag kan trolla. Uuu =)

Postat av: Anonym den 2009-05-18 @ 20:05:24

Men Walle...det kanske du gjorde.... ;)

Postat av: Sindo den 2009-05-19 @ 11:12:08

Sara, d var verkligen en fantastisk dag; synd att alla kunde inte sova över som du och jag ville men d blir säkert flera gånger...att åka 4 hjuling d var häftigt, läntar att åka igen redan...tur att fredrik körde och att jag fick hålla i mig i dig...alla barn hade också kul som vi, vuxna, sen på eftermiddag ville du städa toaletten med hjälp av fredrik och alla andra gick till vattnet och hade mysigt där, när vi kom tillbaka var toaletten smutsigare än d var från början...(dåligt städning sara, ha ha ha).kram

Postat av: Jennie den 2009-05-19 @ 11:19:57
http://jennieivarssons.blogg.se/

Städa toa...???? va slög.....

Ni verka hatt de trevvle iallafall, kul!!!

Kram!!!

Postat av: Sara den 2009-05-19 @ 11:22:54

inget att bry sig i Jennie ;)

Det blev så fint så ;) haha

Sindo!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback