Senaste Inlägg

ett litet ryck...

ja jag måste juh börja nånstans...
Jag ska jobba kväll i kväll
och hela dagen och natten i morgon så...
Jag har inte tid att vara dålig!
Jag känner mig lite piggare men inte bra.

Jag har i varjefall igår och lite idag börjat måla mina
ute möbler...
Mathilda har hjälpt till och Walle :)

det träfärgade bordet blev vitt =)
och även stolarna ska målas...
Vi har gjort en stol nu, den
andra får bli när jag har mer ork och tid..

Det blir nog bra när allt blir klart...

Jag har försökt städa också
jänterna har juh leksaker lite mest överallt...

Mathildas gosnallar var nerbäddade fint...

och..

där ligger dom å har det mysigt...

det...

rids bevisligen i min säng...

och vem hittar man i tvätt tunnan??

Jo...vem annars?
En busig Mathilda förstås...

 Nä nu ska jag göra mig i ordning för jobbet.
Inte roligt direkt när man mår apa...
helst skulle jag bara vilja ligga...


trevlig helg på er!
Vi ses!

Puss

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback