Senaste Inlägg

strålande väder

idag nu då :)
jag har jobbat men i hemtjänsten så
jag har vart ute mycket å ränt från kund till kund.
Så lite sol i fejjan har jag haft.

När jag hämtade jänterna från fritids,
Så hade Mathilda " fjysit å fjysit" om den ena handen.
En vante hade ramlat ur väskan och
blivit kvar i bilen i morse :(
De brukar juh ha låne vantar på fritids.
Men Mathilda hade inte frågat och
hon tyckte det inte var någon ide att fråga någon kompis heller.
"jag tjor inte någon av mina kompisar har tje(tre) par vantar med sig"
haha nääe det tror inte jag heller...

Walle har ätit middag här idag.
Jag hade lagat vegetabilisk köttfärsås och spagetti.
Ungarna åt utan att veta att det inte var "vanlig" köttfärs.
Hade jag sagt nåt hade de inte ätit det vet jag.
Supergott var det :)

Fick hem papper på att jag måste förnya körkortet.
Oj , jaha vad tiden går fort då..!!
Men det klart jag är juh inte riktigt lik mig på
körkortet förstås.
Jag var juh ändå minst 10 år yngre...

puss!





7 Kommentarer

Postat av: Tessan den 2009-03-24 @ 19:03:43
http://tessan79.blogg.se/

jasså, dags att förnya körkortet redan! du börjar bli gammal me andra ord:)

Kram kram

Postat av: Anonym den 2009-03-24 @ 19:07:27

haha...eller så var jag jätte ung när jag tog körkortet ;)

Postat av: Anonym den 2009-03-24 @ 20:55:33

Ja, nu har jag fått dagens skratt iaf :)

Jag tjor inte heller att de har det :)

Dom är då för goa ungarna dina :)

Kramar från eran Brittan

Postat av: Sara den 2009-03-24 @ 21:00:00

haha jaa visst e dom :)

kramar!!

Postat av: Lisa den 2009-03-25 @ 07:20:07
http://lisaivarssons.blogg.se/

De borde dimpa ner ett sånt brev till mej oxå då:), Jag tror till o med jag fick körkortet nån dag före dej, eller har jag fel?, kanske.. shit, de är 10 år sen vi tog körkort!

Postat av: fallebring den 2009-03-25 @ 08:27:33

hmm.. ja förnya i fjol ja.. tror ja de va.. hmm sexton år sen ja fick första.. hmm så nu får du snart också de fina lilla me titthål i.. galet.

Postat av: Jennie den 2009-03-27 @ 17:47:53
http://jennieivarssons.blogg.se/

Ja tin går fort när man har roligt....=)

Jag får väl förnya mitt nästa år ja då.....

Höres!!

Kram!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback