Senaste Inlägg

joo kom nyss hem...

från Brebro ( Anna )
Jag å Jennie var dit på en kaffe å snackade en massa
skit och om sånt som INTE e skit med :)
Fan vad gött det e att sitta en kväll å umgås,
å dricka lite kaffe.

Vi kom på att vi skulle spela in en egen film.
(Och neeej ingen SÅN film)
Utan en såndär med våran sjuka humor som vi 4 vänner har.
(Lisa e med hon också)
När vi var yngre blev det en del filmer ja
som nu skulle vara tok kul att se på :)
Jaa det var juh allt från western till fröken Sverige.
Men men stor ironi i det hela ;)
Kanske skulle bli värsta hiten det, haha...

Fann ett klipp från ett program på
youtube, ett sånt med vår humor, haha lite i varjefall ;)

Morgan Alling
haha, han som jag dansat med en hel kväll :P
Han e juh grym på det! ;)

natti


4 Kommentarer

Postat av: Jennie den 2009-03-05 @ 12:30:51
http://jennieivarssons.blogg.se/

Ja fram me kamera bara så sätter vi igång!!!

Skulle väl tagit en kväll o kollat på dom gammla filmerna oxå...vore kul nu efter alla år....

Kram!!!

Postat av: Sara den 2009-03-05 @ 13:30:13

haha jaa bara man får igång dem så.

Men det borde juh gå på nå vis :)

Får prova!

Ha så kul i kväll!!

kramar

Postat av: MWallin den 2009-03-05 @ 17:04:25

Meeen Uuuuuuu dom filmerna vill jag också se =)

Hur kan det komma sig att inte jag har hört talas om dom förr ? låter ju tokroligt det =)

Postat av: Anna den 2009-03-06 @ 12:47:18

Hahahhaaa...

Vi måste ta tag i det där med inspelningarna igen.

Kul att ni kom och hälsade på.

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback