Senaste Inlägg

idag blire

nog fullt upp skulle jag tro med att göra diverse grejer.
Hjälper grannen nu med att plantera blommor.
Inte direkt för att jag har gröna fingrar men ändå.
Vi får se hur blommorna ter sig sen då, de kanske
kväller innan morgondagen ;)
Själv kör jag med plast.
Glömmer ändå bort att vattna dem.

Sen kommer Henrik och ska hjälpa
mig med datorn:)
Det blir bra det , då kan jag passa på att gosa me jänterna
under tiden:D

Men en annan sak som jag ska göra...
Måste fixa en ny mobil.
nåja, den gamla funkar än,
men med nöd å näppe om man säger så...

vi får se då.

puss!


4 Kommentarer

Postat av: Sindo den 2009-03-03 @ 11:49:47

Tack,Sara! Nu är d på plats, växterna, i vardagsrummet. Nu är d bara att vänta att Maria, Jenni och alla andra som vill d, har lust att komma till mig och ta en titt på hur jag har. Kram

Postat av: Sara den 2009-03-03 @ 13:02:14

haha jaa, innan de har hunnit till dig så kanske du har värsta djungeln ;)

kram

Postat av: Jennie den 2009-03-03 @ 13:27:55
http://jennieivarssons.blogg.se/

Va de en inbjudan till Sindo tro.....?

Får väl komma o kika då innan blommerna dör.....

uuuuuuuuu.........va spelen ja e sara!!!!

Vi måste ju ses snart!!!!!!!

Ja vill svurva, svurva svurva.......

Kram!!!!

Postat av: Sara den 2009-03-03 @ 14:27:05

jaaa det var en inibjudan!! och duuu :D

vi måååste ses snarast!!!!

uuuu.... kramar!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback