Senaste Inlägg

idag blev det andra bullar...

Värsta turen har jag haft idag ;)
Först ringde Sindo och frågade om jag och barnen ville ha mat
efter jag slutat jobbet.
Det ville juh vi så klart! :)
Och efter det kom Walle
med en semla och lite gott åt jänterna :D
ÄNTLIGEN!! ;)
Jag som velat lääänge att walle skulle komma hit
men det har juh inte blitt av sen han var hit
på sill lunch ;)



Wallinder :)

Nu dricker vi lite vin och inväntar Jennie, Sindo och Maria.
Så ska vi se på film :)

ha det så bra!


6 Kommentarer

Postat av: Nettan den 2009-03-06 @ 20:43:49
http://nettis73.blogg.se/

Ja, se filmen, den va jättebra och tjejerna kommer att älska den!

Kram

Postat av: Sara svarar den 2009-03-06 @ 23:14:25

jaa det tror jag med :)

kram

Postat av: MWallin den 2009-03-07 @ 08:56:56

Fan vilka fula kort vem fan är det ? Inte ja va? Å tack för igår det är alltid trevligt å träffas. Nästa filmkväll vill ja se eran egen roliga film det vore kul =)

Kram

Postat av: Sindo den 2009-03-07 @ 11:23:14

D var jag som hade turen igår.Tråkigt att äta ensam, mycket roligare att äta med nån och roligast att göra d med folk som man tycker om.Kram och tack för att ni tackade ja.

Postat av: Sara den 2009-03-07 @ 11:48:20

Gulliga pöjkar ni!! Tack själv för igår d gör vi om snart. Korten e så fina såå walle :)

kram



Postat av: Jennie den 2009-03-07 @ 12:01:42
http://jennieivarssons.blogg.se/

Ja de va stilige kort!!!!

Filmen va bra ju....=)

Fler filmkvällar röstar ja för, de kan ju jag vara me på oxå....=)

Fest e värrerre.....uuu.....

Kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback