Senaste Inlägg

god morgon :)

Har besök av Jennie och Sindo,
som har ätit frulle här
och druckit kaffe.
Mysigt :)

snart ska jag jag till min kusin Anette.
Hon fyllde år igår.
Men innan dess ska jag hämta
hennes lillebror Micke på
tågstationen här i Bollnäs.

Det var inte igår direkt man såg varken
Anette eller Micke så det blir kul det :)
Man hinner juh inte träffa sina släktingar så ofta.
Anette och min bror Nicklas bor juh ändå bara några mil
bort från mig, men med ett heltids jobb
och ensamstående till två barn så e det svårt att få
tiden räcka till många gånger.
tyvärr.

Men nu ska vi ses igen :)

sen blire bara jobb till 21
och efter det så kanske det blir fest.
Men nyktert för mig.

fullt upp med andra ord.






3 Kommentarer

Postat av: Sindo den 2009-03-14 @ 10:57:02
http://sara78.blogg.se/

Sara, du har tackat nej att följa med Jennie nästa gång, då får jag ställa upp och följa med henne.Jag lovar att berätta för dig när vi varit dit. Kram

Postat av: Jennie den 2009-03-14 @ 11:42:34
http://jennieivarssons.blogg.se/

Tack för kiffe....

Ja visst e de mystiskt ibland vart tiden tar vägen...=)

Lycka till på festen ikväll!!!

Kram!!!

Postat av: Sara den 2009-03-14 @ 13:56:24

Sindo, det kan du glömma haha...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback