Senaste Inlägg

Skolavslutnning!


Synd att det var så dåligt väder.
Avslutningen fick hållas inomhus i A- hallen
och det var hur mycket folk som helst där.
Det blev trångt å varmt.
Men hur som helst det gick bra och
jänterna var jätttefina :)

tog några bilder innifrån  men det blev
tokdåliga bilder :(

Mathilda står längst upp och Nathalie står med vit klänning
på den främre raden...

Sen fick de en varsin blomma av Henrik å mej.

de vackraste:)

men tyvärr så gick Mathildas blomma sönder...

Mathilda lillhjärtat, blev ledsen.
men hon fick Nathalies så allt blev bra igen :)

Efter avslutningen så gick vi och åt
på Picasso. Hela högen,
jag, Walle gjorde sällskap med mig,
Nathalie, Mathilda. Henrik(barnens far)
Kanda, Min å Maja.
lite bilder :)





Kanda(Henriks tjej) ville att jag skulle följa med ut i morgon.
Det var tydligen nå manlig striptease på Tranan...
Vi får väl se vad som händer då.
Är juh sugen på cruising i Ljusdal ja :p

Vi får se vad som händer!

puss!


2 Kommentarer

Postat av: Britt Inger den 2009-06-13 @ 13:17:27

Vilka fina bilder :)

Postat av: Sara den 2009-06-13 @ 14:12:19

jaa visst e det =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback