Senaste Inlägg

nää det blev

inget jobb idag...
Det var juh ganska passande med tanke
på att det var typ årets finaste dag :)

Så jag tog en liten promenad
till Långnäs och badade å solade lite där.
När jag kom hem var jag så trött så jag somnade.
 När jag vaknade igen undrade Henrik om jag inte
kunde ha jänterna lite och
självklart vill jag det!
 Vi åkte till Växbo kvarn igen,
vatten lek är juh det bästa de vet :)

Det var så roligt såå och de fick hem lite nya husdjur...
hehe, eller Henrik fick dem hem till sig :)

Får se om det blir nå jobb i morgon nu då.
Annars är inte det här helt fel heller...

att gooosa med jänterna :))

puss å kram!


1 Kommentarer

Postat av: Sindo den 2009-06-26 @ 02:37:15

Va fina är ni alla tre på bilderna...d ser ut att ni passar i en sån miljö där alla fantasier och drömmar kan bli en dag verklighet...att åka till en sån ställe är som att tro på drömmar...Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback