Senaste Inlägg

midsommar firandet...

idag började hemma hos Brittan å alf .
Brittan fick en blomma av oss eftersom hon har fyllt år.

så fin så :)
De bjöd på grillat och smaskig efterrätt :p

det var super gott, tack såå mycket!! :)

Sen for vi ner till Rengsjö hembygdsgård.
Och där blev det fiskedamm å ponny ridning...


Vi var in å tittade lite i de gamla bygnaderna också.

sängarna från förr i tiden var väldigt små...

Det dansades hambo, och dansarna hade en åskådare
som inte stod still...

Tjejen i vitt (Mathilda) var impad å diggade med :D

Riktigt mysigt var det idag, men någon fin krans det
blev det inte...
Ingen av jänterna ville ha den på sig...
Kan juh förstå varför...

haha jaa, jag fick väl offra mig då ;)
och jag lär juh få gå i kurs i hur man binder kransar till
nästa år...

Senare på kvällen for vi till jennie och
Mustafa på fest och grillade igen.
Men det fick inte plats så mycket mer i magen.
det slank i en liten kyckling bit i alf...

men walle, vad göör du??

Det har vart en jätte trevligt dag, men nu så
är det sängen som hägrar.
Jag ska nämligen upp och jobba tidigt i morgon och jobbar
hela 24 h, och i morgon lämnar jag mina små till
sin pappa igen. Jag får inte se dem på en
vecka  nu :(

mina underbara!

go jänterna!

puss å gonatt!

3 Kommentarer

Postat av: MWallin den 2009-06-20 @ 02:15:25

Ja det har varit en trevlig dag å tänk att du lyckas knäppa ett kort på mig när jag gör det i det fria. Inte nog med det Jennie knacka på fönstret å sa att hon såg hela paketet uuuu. Inte trodde jag att nån skulle kunna se ett sånt litet packet Uuu pinsamt. Men men sånt som kan hända när inte haspen är på. Synd att ni lära åka så tidigt. Hoppas det går bra å jobba imorgon fast du var ju nykter så det går nog bra. Fast 24h är väl inte så kul men det ger väl klirr i kassan. Själv ska jag sova länge imorgon. God natt

Postat av: Lisa den 2009-06-20 @ 09:05:38
http://lisaivarssons.blogg.se/

Vilken mysig dag ni verkar ha haft:)

Postat av: Sindo den 2009-06-20 @ 18:58:56

Hej! Grill fest hos Jennie och Mustafa...hörde att t.o.m grillade ni bläckfisk m mera...hmm gott,gott...roligt att ni hade trevligt, du vet, såna stora dagar är inte mina bästa dagar, jag är som jag är, men är glad för er alla. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback