Senaste Inlägg

ja då e man vaken igen då..

himla trevligt när man somnar
till film, speciellt när man har besök hemma...
Vaknade till vid ett och då var filmen slut
och besöket borta, tur att vi känner varandra väl :)

Igår köpte jag jordnötter på dollar.
VARNING!!
jag fick blåsor på läppen av dem.
Kände direkt att det började komma
efter jag ätit dem...
Inte heller särskilt trevligt :(
Har fått det av mat förr men har inte
riktigt kommit underfund av vilken mat
jag fått det av.

Nä nu ska jag försöka piggna till
i det här trök vädret...
snart ska jag iväg å jobba...

kram!

9 Kommentarer

Postat av: Anna den 2009-06-10 @ 15:24:51

Ja fy vilket trisst väder det är.

Synd att du inte kunde följa till Uppsala. Kramen

Postat av: Sara den 2009-06-10 @ 16:50:28

jaa toktrökigt!!

Ville verkligen följa med jue...

Men det får bli en annan gång då. Ha det så kul!!

krama

Postat av: Britt Inger den 2009-06-10 @ 22:02:20

Japp, VARNING var rätta ordet....

Ät inte jordnötter igen !! Varken därifrån eller från någon annanstans. Även om du inte varit allergisk tidigare så kan du blivit det nu. Det kan bli FARLIGT !! Låt inte heller barnen äta sånt !!

Jag är rädd om dig och dem.....

Kram Britt Inger

Postat av: fallebring den 2009-06-11 @ 00:16:47

haha.. well.. alla försvinner ju tyvärr inte om man somnar ifrån dem.. ja, synd att du inte kommer ned till uppsala o hälsar på lite.. ta det lugnt med nötterna..

Postat av: Sara den 2009-06-11 @ 09:59:52

Jag ska sluta med nötter nu Brittan, blåsorna börjar försvinna lite men det var lite otäckt när jag kände att de började blossa upp direkt efter jag ätit dem...

Om du skulle råka ha vart ledig i morgon så hade du gärna fått följt med på jänternas skolavslutning.

kramar!!!



Falle!!!! ja himla synd det där!!

Men du, såå svårt ska det juh inte vara att ses nån gång! kramar!!!

Postat av: fallebring den 2009-06-11 @ 11:40:46

jag är väl på väg uppåt någon gång efter midsommar.. blir o va i stugan mycket i sommar tror jag.. sola o bada.. klippa gräset.. o fiska lite från båten.

Postat av: Sara den 2009-06-11 @ 11:53:07

jaa men då kan du passa på å hälsa på mig å :)

Postat av: Britt Inger den 2009-06-11 @ 14:19:46

Tyvärr Sara, jag jobbar.... Annars skulle det varit roligt. vart håller de till och vilken tid är det ?

Kram B-I

Postat av: Sara den 2009-06-11 @ 21:33:09

Det kommer nu att hållas inomhus på badhuset pga regn. A hallen. Börjar kl 10.

Synd att det ska vara skitväder :(

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback