Senaste Inlägg

Då e det söndag igen då...

den här helgen har gått med raket fart!!
Bra eller dåligt?
Ganska bra för min del eftersom jag har jobbat...
Nu är jänterna hos sin pappa igen
och det är alldeles tomt å tyst här
hemma :(
Tusans vad jag saknar dem fort...

Förra mamma veckan var ganska
dramatisk iofs.
Många sjukhusvistelser,
förberedelser för kalas, mm...
Min Pappa kom och sov över
här i fredags med, vilket var
MYCKET UPPSKATTAT!!!
=D
Nu hoppas jag bara på finväder.
Hoppas det kommer åtminstonde tills på
fredag, då båda mina jänter har skolavslutning!

Nu blir det en kvällspromenad i solen =)

Puss!


2 Kommentarer

Postat av: Jennie den 2009-06-08 @ 19:00:28
http://jennieivarssons.blogg.se/

Ja man börjar längta efter solen o värmen nu,

håller tummarna att den kommer snart!!!

Kram!!!

Postat av: Sara den 2009-06-08 @ 22:40:39

jaa verkligen jag med ;)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback