Senaste Inlägg

Sista natten med gänget...

innan man börjar jobba då.... :(
Hade jättekul på båt resan och i Stockholm
innan...
Är bra seg å mör idag känner ja, men det är
nog inte så konstigt heller...
Nu glömde jag som tidigare nämt min kamera hemma så
jag har fått lite bilder av Lisa å walle,
knäppte väl nåt kort med min mobil telefon med...
Det kommer inte skrivas nåt om VAD som hände på båten
eller inte.
Det som händer på båten , stannar på båten
så är det bara.
Några bilder talar väl kanske för sig själv ;)

;P







dag 2 på båten...



Vi hade sköj som tusan :)

Så här trevligt tyckte jag det var på buss resan hem...

Den var ganska jobbig ja..
 
Nä nu ska jag äta nåt och vila lite innan det är dax
att ta sig till jobbet...
Ha det så bra så länge,
och tack alla för en trevlig resa:)

6 Kommentarer

Postat av: Sindo den 2009-07-21 @ 14:50:40

Håller med dig, Sara...d var en trevlig resa. Kul att vi gav oss på "macarena" ha ha du var jätteduktig att sjunga och dansa, tänk att tom man fick applåder. Lite synd att man såg inte så mycket av vissa på resan...men de får står på vad man gjorde och inte gjorde.Tack till dig och alla andra som va med.En stor kram.

Postat av: fallebring den 2009-07-21 @ 14:57:37

ja, vad ska ja säga.. härliga bilder, ser ut som att några hade roligt iaf =)

Postat av: Lisa den 2009-07-21 @ 20:02:00
http://lisaivarssons.blogg.se/

Tack själv för en rolig resa!, de får vi göra om snart igen:)

Kram!!

Förresten, såg du snygga nattsuddsbilden jag la ut på dej?;)

Postat av: Sara den 2009-07-21 @ 21:45:15

hahah tror du verkligen jag missade det....???

Det kommer du få sota för haha ;)

Man kan juh inte vara på topp jämt;) skratt

Postat av: MWallin den 2009-07-22 @ 13:29:38



Vem är snyggingen med bara handduk? haha skoja bara.

Förövrigt så var det fina bilder =)

Postat av: Sara den 2009-07-22 @ 14:29:11

jaa det var väl du det ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback