Senaste Inlägg

jo vi var juh till

Västerås på Power Meet också...
Hade jänterna med mig så mycket
 festande blev det inte, men en kall cider och
lite vin blev det ialla fall.
Det var juh inte därför vi åkte ner heller
( inte den här gången ialf )
utan det var för att titta på alla fina bilar.
Tyvärr så dog batteriet på min kamera så
jag kunde bara knäppa några sunkiga bilder från
min mobil :(


ja jag vet.. det blev inte fler bilder än så :(

Igår kväll hade grannen fest.
Så jag gick upp dit en sväng :)

party party :)


Vi gick på sport inn
å dansade lite:)

Nu ska jag nog lägg ikull mej
å titta på film!

puss!

4 Kommentarer

Postat av: Sindo den 2009-07-06 @ 13:23:35

Hej! Roligt hade vi iaf; först hos mig och sen på Sport In.D måste vi göra flera,flera gr!!!Kram

Postat av: Sara den 2009-07-06 @ 13:26:02

haha jaa verkligen, vad sägs om parken på tisdag då?

Någon mer intresserad??



kram

Postat av: Sindo den 2009-07-07 @ 20:20:32

ja men det skulle vara roligt att hitta på nåt igen.

Snart blir det färja men hoppas på nå mer tok innan dess ;)

besos

Postat av: Sara den 2009-07-07 @ 20:23:32

jihooo jaja sindo, det har vart tok förut och det kommer bli mer tok ;)

besos


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback