Senaste Inlägg

63!!

kom till slut!!
å gav mig pengar...
Tyvärr så var jag inte ensam om att ha
63 kvar på slutet.
Så jag fick dela med mig,
vilket jag inte tyckte om ;)

fick för oss att åka på tut bingo eller bil bingo
som det kallas, det gick lite segt i början
å Sindo (som har lite svårt med uttalet) ville
tutta..skratt
Det blev inget tuttande, men vi fick ialf tuta!! :)
Ingen stor summa blev det heller för
det var 4 st som vann samtidigt som mig...
Igentligen så gör det inte så mycket
för vi hade så trevligt ändå :)


natti

5 Kommentarer

Postat av: Wallin den 2009-07-10 @ 07:06:47

Men va kul =)

Bilbingo har jag aldrig vart på följer gärna med om det blir fler gånger. ;)

Postat av: Lisa den 2009-07-10 @ 07:38:51
http://lisaivarssons.blogg.se/

Riktig roligt hade vi ju där i bilen:))

Postat av: Sara den 2009-07-10 @ 12:13:49

jaa det var riktigt roligt faktiskt, men man har juh oftast kul med härliga vänner :D

Klart du ska med nästa gång Walle :)

Postat av: fallebring den 2009-07-10 @ 14:50:05

Alltså.. Sindo var väl inte den enda som saknade de där tuttarna..



Haha.. ja.. Lisa var ju helt förstörd ett tag.. =)

Postat av: Sara den 2009-07-10 @ 17:28:42

haha jaaa ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback