Senaste Inlägg

trötter...

ja som tusan, idag.
Har haft möte på jobbet och har suttit i 8 h
på arselet bara sådär.
Möten och utbildningar e bra och lärorikt
men attans vilken träsmak i röven man får.
 Sen blir jag såå trött...
vet inte varför, men ibland blir jag tröttare när
jag sitter still än när jag e i farten.

Hoppar över träning idag.
Det får bli i morgon när jag e ledig :p
Men när man väl har börjat komma igång så
får man nästan abstinens om man inte får röra på sig
 en dag eller träna, eller gå...
eller utföra andra övnningar som kan räknas som träning...

jaa, nää, jag tror jag måste
ta en promenix i varjefall.
eller nå.

Puss!

2 Kommentarer

Postat av: Ragnvi den 2009-01-14 @ 23:00:14
http://rankans.blogg.se/

Hej Sara! Ofta somnar jag nästan framför datorn...hi, hi!

Jag har varit inne hos Britt-Inger o sett fotona!

Kramen!

Ragnvi

Postat av: Anonym den 2009-01-15 @ 22:41:07

Sara,espero que sigas así,pensando en el gimnasio y en los paseos para tener ese cuerpo que tanto deseas.Besos


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback