Senaste Inlägg

tidig...

Kväller blir det nog för mig i kväll,
men jag skriver nog, för det brukar alltid dyka upp nåt
 spännande jag bara måste göra eller se eller ja
vad som
helst som kan vara mer spännande eller roligt än att sova
i varjefall..

Men jag e trött,
toktrött känner ja.
Jag somnade inte så tidigt igår
Det kändes i morse när klockan ringde.
Efter jobbet hämtade jag kidsen och vi stack till gymet.
Sen duschade vi alla tre tillsammans.
(alltså barnen å ja)
Och nu har de somnat till
min massage, levande ljus och klassisk musik.
Nu önskar jag bara att jag fick somna på samma sätt... ;)

Puss!

4 Kommentarer

Postat av: Britt Inger den 2009-01-12 @ 22:26:25

Åh, så skönt det lät att få somna så :)

Ses i morronkväll...

Kramen

Postat av: Sara den 2009-01-13 @ 13:24:11

Jaa, de slöckna å söv som stöckar;D

Vad kul att du kommer snart!!!

Postat av: MWallin den 2009-01-13 @ 16:50:53

Ja det lät inte illa att få somna så. Såg föresten att du hade skrivit på Jennie´s blogg haha ja du e en samling rolig du :)

Postat av: Anonym den 2009-01-13 @ 19:57:31

haha jasså?

Jo men en sån samling kanske vore nåt;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback