Senaste Inlägg

Söndag...

Och jag tog en sovmorgon.
Så skönt.
Blev juh vaken med vin i natt efter att alla
kids somnat.
Myspys alltså:)

I morse kom barnen på att de ville baka bullar...
Eller pepparkakor...
av min Stjärt!!
De tog fram kaveln å kavla på
knåda och gjorde "pepparkakor"

Ja jag vet inte vad som var värst,
att de ville baka eller att jag tillät dem...
Men jag fick ligga i sängen en stund till
i varjefall.
Jag kommer visserligen ihåg att jag brukade "baka bullar"
av mammas mage när jag var liten.
Nu har jag inte så stor mage, så
man tager vad man haver...
haha..

adios!

4 Kommentarer

Postat av: Ragnvi den 2009-01-12 @ 15:47:20
http://rankans.blogg.se/

Hej på dig lilla Sara! Här fick jag läsa ikapp!

Duktiga flickor du har som kan baka! Hi, hi!

Kramen!

Ragnvi

Postat av: MWallin den 2009-01-13 @ 16:57:40

Postat av: MWallin den 2009-01-13 @ 17:01:42

Ja du dricker vin på kvällen å på morgonen så bakar barnen dig BAKis.

Postat av: Sara den 2009-01-13 @ 19:59:03

haha;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback