Senaste Inlägg

oh...

kom hit sommar å sol !
 Kan inte neka till att det e kul med snö
också, som typ när man ska...
åka skider,
åka skoter,
åka hjuling,
åka pulka så det spruter snö i fejset,
bygga snögubbe,
ha snöbollskrig  (det e juh så himla kul, ja visst, ja visst)

men jag längtar till sommar
sol å bad,
vintern e för himla lång...
Tittade på resor till Grekland på Apollo.
oh vad jag vill åka.
Älskar juh Spanien men jag får väl vidga
mina vyer lite mer;)
men, men innan man får råd...
Får väl börja med en tripp till Åland lr nåt...

puss


3 Kommentarer

Postat av: Jennie den 2009-01-28 @ 10:31:43
http://jennieivarssons.blogg.se/

De e bra o vidga vyerne lite...

Ja de vore inte helt fel me en resa till sol o bad nu.....kram!

Postat av: Sara den 2009-01-28 @ 21:32:11

nee det vore friskt som f-n...

Postat av: soffie den 2009-01-28 @ 21:32:57
http://soffie69.blogg.se/

jag är som du tycker jag kommer isäng i bra tid å sen kan jag ej somna,

va skoj med en ny granne,

kunde ej kommentera ditt förra inlägg så det fick bli här istället,

ha det gott


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback