Senaste Inlägg

jihoo, jihooo, jihoooo

Nu är jag ledig i hela 3 dagar!!!
Cant belive it!!!!
Jag ska snart iväg å hämta jänterna
och sen ska jag bara myyysa:D

Det har vart extremt jobbigt å jobba de här dagarna.
Jag har varit så trött å slut.
Men det har juh gått.

Innan jag åkte hem från jobbet, ropade 2 tjejer in mig
till kontoret.
De frågade om jag hade barn...
Ja sa jag 2 underbara jänter
som blir nio och sju i år.
Jaha sa de, vet du vad vi har disskuterat nu?
Nä, svarade jag...
Jo, vi tycker du ser ut som en rockstjärna!
Va!?
Du påminner om Amanda Jensen
(heter hon så)?
Jag höll på kvälla!
Det värsta e att när jag var i Kilafors så
fick jag höra att jag var lik denna människa där med.

Kan juh säga direkt att jag inte e ett
dugg lik henne på nå sätt å vis.
Nog för att jag brukar kunna rocka loss men
nää;)

Så nu vet jag vad för intryck jag gör på folk;) skratt

skit i det nu.
Nu e jag ledig å ska njuuuuuta wooohoo:))

I möre ska jag sova så länge jag kan.
Vilket säkert inte blir så länge med
mina små troll i huset ;)

puss puss!

3 Kommentarer

Postat av: N den 2009-01-23 @ 15:38:23

Du e sötare än AJ ;)

Postat av: MWallin den 2009-01-23 @ 16:07:53

Ja verkligen !!!.Jag håller med N helt å hållet. Mycke finare är du.

Postat av: yvette den 2009-01-25 @ 11:17:55
http://vettans.blogg.se/

HE HE..roligt att va lik en kändis..men den enda likheten är kanske de blonda långa håret..och visst är de så som de andra säger.



Ha de bra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback