Senaste Inlägg

utmanad...

av, Tessan, Lisa och jennie och kommer säkert bli det av Anna också...
så jag gör väl som de vill då...


*Gå in i mappen "mina bilder"

*Gå till sjätte mappen och den sjätte bilden i den aktuella mappen

*Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den

*Utmana sen sex andra personer och länka till dom, samt tala om att dom är utmanade:)

min bild:

Det blev en bebis Mathilda i dopklänning :)
Ja, vad mer kan  man skriva om den bilden?
Den talar nog för sig själv.


Ni
Tessan
Jennie

Lisa
Anna
behöver inte ta utmaningen eftersom ni redan fått den.
Men jag länkar till er ändå.
Men Britt- Inger
och Rangvi
utmanar jag;)

ja dåså var det gjort å då.
Nu ska jag in i duschen och krypa till kojs.
natti!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback