Senaste Inlägg

the vinner takes it all...

haha,
igår så spelade vi kort, jag, Sindo och
Fredrik...

Naturligtvis så spelade vi om någon slags vinst.

Om Sindo vann skulle vi hjälpa honom med köksbordet...
Om Fredrik vann skulle vi hjälpa honom att måla taket i källaren.
Om JAG vann så önskade jag mig en massage.

Sindo, vann första omgången.
Men jag orkade inte skruva så Fredrik fick skruva.
Fredrik fick därför en xtra massage.

Andra omgången vann jag!!!
Så det var bara för killarna att ställa upp;)
inte illa!

Längtar tills nästa kortspel.
Bara jag vinner så... :p

puss!

3 Kommentarer

Postat av: Britt Inger den 2009-02-03 @ 06:18:57

jojo...hmmm

Postat av: Sara den 2009-02-03 @ 12:47:23

=) ska du vad med å spela? ;)

Postat av: Britt Inger den 2009-02-04 @ 06:51:48

Det vore nog ingen idé för jag skulle bara få jobba med andras önskningar :) Är liksom en given förlorare i kortspel :(

Ha det gott, kram Britt Inger


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback