Senaste Inlägg

ta igen...

lite sömn nu, tror ja...
Somnade inte förenns halv sju på mörakvista på båten.
Vaknade en timme senare och kunde inte somna om.
Sen har man liksom inte tatt igen den sömnen.
Nu e det dax känner ja.

Jobbat i Rengsjö idag.
Träffade Maria så nu planerar vi en lite lugnare
resa med samma båt på sportlovet.
Med kidsen då :)
Men vi får se hur det blir.
Man behöver juh pengar med, tusan att allt jämt
ska sitta i pengar.

Följde med Mathilda till tandis idag.
De ska inte göra nåt åt underbettet nu.
Vilket jag nästan förstod, hon har juh alla sina mjölkisar kvar.
De ska invänta nya tänderna å se vad de kan göra.
Det verkar som de kan reglera tänderna lite.
Men de såg att käken var "fel" så
de antog att det kanske skulle bli samma bett ändå efter regleringen.
Så det är bara att vänta och se.
Hon är bedårande i vilket fall, oavsett bett!

hon grinade och ville följa med mig hem efteråt.
älsklingen då, i morgon så...

puss!


4 Kommentarer

Postat av: Britt Inger den 2009-02-05 @ 17:27:27

Usch, va jobbigt det måste kännas i hjärtat när ens barn gråter o vill följa hem.... Tur det är fredag i morron :)

Krama jänterna från mig !! Naturligtvis kommer en kram till dig också :)

Postat av: MWallin den 2009-02-05 @ 17:35:50

Så klart hon är bedårande gojäntan. Ja det var ett bra tag sen man var iväg på en båt resa . Sist var nog med jobbet . Då blev man pissfull å slängde upp en stackars tant på hyllorna så att shampoo flaskor flög åt alla håll på taxfree. Fy fan va man skämdes det var ju inte meningen .

Postat av: Sara den 2009-02-05 @ 21:43:16

jaa, det är alltid jobbigt, hjärtat blöder...

Vi kommer och hälsar på Brittan!



Vad säger duuu Walle??

slängde du upp en tant på hyllene?

varför gjorde du det?

Kan du inte börja blogga verkar hända en massa tok iditt liv haha

Postat av: MWallin den 2009-02-06 @ 18:15:00

Ja det var inte meningen . Va på taxfree å skulle prova parfym så jag tog en flaska å tänkte spruta på armen för att lukta . Men jag var nog lite för full å hade inte koll på vart spruten var riktad åt för håll. Så istället för att spruta på armen så spruta ja mig rätt i ögat. Av en ren reflex så tog jag ett rejält kliv bakåt . Å bakom mig står den stackars tanten som flyger som en vante upp på hyllan bredvid å nästan allt på hyllan rasar ner. Som tur var så gick det bra med tanten som förövrigt var en väldigt trevlig å snäll tant. Men som sagt fy fan va man skämdes å vilken tur att hon inte gjorde sig illa . Ja va kan man då lära sig av detta . Jo alkohol å prova parfym går inte ihop . Men måste man så se till att ingen står bakom en.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback