Senaste Inlägg

pela

av mig törvene har jag gjort idag.
(Alltså klippt mig)
Jag har klippt mig själv.
Jag har inte råd att gå till nån frisör och jag
är juh sjuk så då får man ta saken i egna händer.
(Saxen alltså)

Det blev en kort lugg för närvarande.
Och mycket kortare hår.
Så skönt att bli av med slingorna!
Nu kan jag välja mer själv om jag vill ha långt eller kort
eller lugg eller ja vilket som.
Kanske ska raka mig.
Det syns igenom på kortet att jag e trött, mår illa å e less.
Jaa, jag är less som fan jusst på att vara trött och må illa!
Det börjar dock reda sig lite, det borde det göra...

Jag fick tid hos en doktor, nästa fredag.
BRA!!!
Hoppas jag kan få några super piller mot migrgänfan då.
jag hatar, hatar, hatar migrän :(

men jag är glad ändå,
för jag ska hämta mina små,
och dom älskar jag såå :)

puss!

12 Kommentarer

Postat av: Jennie den 2009-02-20 @ 18:03:17
http://jennieivarsson.blogg.se/

passa ju helbri i lugg ju!!!!

Kram!!

Postat av: Sara den 2009-02-20 @ 18:45:45

Tycker du?

Du e snäll du gumzan, fick bara sån lust att klippa av mig allt. Blev så less på nå vis. Kunde lika gärna raka mig. Men det klart då hade jag nog förfrysit skärn...

kram

Postat av: Britt Inger den 2009-02-20 @ 19:41:03

Bra att du ringde doktorn iaf... Du kanske kan få den hjälp du behöver nu då...

trodde du skulle ringa och berätta...

Men nu fick jag ju reda på det ändå....

Hoppas du mår bätte i morron iaf....

Det borde du väl göra, för nu har det ju gått flera dagar !!

Kram o hälsa småbrudarna....

Postat av: Sara den 2009-02-20 @ 21:34:10

ja jag hoppas det blir bättre jag med.

Brukar bli det men jag känner mig inte super pigg än direkt:(

Postat av: Lisa den 2009-02-20 @ 21:36:18
http://lisaivarssons.blogg.se/

Snyggt!!!

Blev hur bra som helst ju:), och modigt att våga klippa lugg..

Kram!!

Postat av: Britt Inger den 2009-02-21 @ 00:26:21

Väntade att du skulle ringa och berätta hur det gick.... Men fick ju läsa här istället.

Hoppas du får bra hjälp hos läkaren på fredag !!

Kram till dig och flickorna

Postat av: Britt Inger den 2009-02-21 @ 00:28:40

Konstigt det här...

Först skriver jag en kommentar och inget visar sig på skärmen...

Skriver en till och vips kommer båda fram !!

Postat av: Anna den 2009-02-21 @ 01:51:42

Va fin du blev i håret gumman..

Funderar på lugg jag med..

Kram

Postat av: fallebring den 2009-02-21 @ 06:26:25

ta hand om dig prinsessan..

Postat av: Sara den 2009-02-21 @ 10:20:57

Ja, jag kan juh välja lite hur jag vill ha håret mer nu.

Lugg eller inte, Tack för er fina kommentarer ivarjefall:)

Brittan, jag vet att jag skulle ringa men så kom nåt i vägen och vips så försvann det ur skallen.

Tänkte nog att jag hinner väl ringa men du hann läsa här först...

kramar

Postat av: Patrik den 2009-02-21 @ 19:17:45

Va fin du blev tjejen =)

Postat av: Sara den 2009-02-22 @ 21:31:02

Tack Putte :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback