Senaste Inlägg

Möte

har vi haft på jobbet idag.
Intressanta grejer med demensutbildning å så.
men..
Blir såå himla trött.
När man e van att röra på sig hela dagarna,
till att sitta still i typ 8 timmar.
Man har svårt för att inte lura av...

Men sen känner ja mig lite slög i halsa.
En förkylning som e på g kanske.
Hoppas inte men det känns lurt.

Blir lugna gatan i kväll.
Eller föressten jag e ledig i morgon.
Man kanske skulle tagit sig en whisky.
jaa så blir det.
Det ska juh vara bra mot förkylningar sägs det:)

Puss!

5 Kommentarer

Postat av: Anonym den 2009-02-11 @ 17:56:01

Ja, passa på att kurera dig vettja :)

Kram Brittan

Postat av: Anonym den 2009-02-11 @ 18:48:06

jaa, vi får se hur jag mår i möre;)hihi

Postat av: Ragnvi den 2009-02-12 @ 05:42:05
http://rankans.blogg.se/

Godmorgon Sara! Tack för dina rara ord hos mig! Hoppas du inte blev sjuk! Du är guld värd för så många!

Kramen!

Ragnvi

Postat av: Jennie den 2009-02-12 @ 14:13:02
http://jennieivarssons.blogg.se/

Kan du dricka sånt....?

De e ju sååå äckligt tycker ja....

Ja hoppas du inte blir sjuk nu då!!!

Kanske synes imöre då!!!

Kram!!

Postat av: MWallin den 2009-02-12 @ 16:17:35

Så du har whisky hemma fy fan va äckligt. Men man kan ju inte tycka om allt . Själv tycker jag bara om goda saker. Ja hoppas du inte blir sjuk nu för det vore ju hel sjukt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback