Senaste Inlägg

Hade

främmande igår av Maria och Sindo.
Vi hade planerat att spela kort.
Grejen var den att jag tänkte att barnen skull somna före besöket kom.
Så vi mös å pös i sängen tillsammans.
Men barnen somnade inte.
Gissa vem som somnade?
jo...JAG förstås...

Var helseg när jag vaknade.
Men besöket väntade så,
vi korkade upp lite vin och spelade :)

Det blev lite sent bara...
Ingen fara med mig, jag e juh ledig!
Men Maria stackarn skulle upp å jobba i morse...
Det är aldrig kul när det blir sena nätter.

puss!

3 Kommentarer

Postat av: Jennie den 2009-02-07 @ 11:45:10
http://jennieivarssons.blogg.se/

Hoppas ni hade de trevligt igår!!

För oss blev de inte såå sent....

Men de e skönt idag..=)

Får väl se va som händer ikväll....

Kram!!

Postat av: Sara den 2009-02-07 @ 13:06:20

jaa säg till om det häder nåt skoj :)

kram!

Postat av: Sindo den 2009-02-08 @ 15:22:12

Sara! D var jättetrevligt att spela kort och drycka vin med er...och du vann spelet tre gånger men du fick inte va du ville, sanningen är att jag spelade för att du skulle vinna ha ha. Du måste veta sanningen nån gång.Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback