Senaste Inlägg

tro på dig själv....

Varför är det så svårt att tro att man är bra,

att känna att just jag är den jag helst vill va.


Nå´n
annans kvalitéer är sånt man bara vet,

men uppskattning från andra tas emot med tveksamhet.


Tänk om vi bara kunde byta plats ett litet tag

och genom andra ögon se oss själva för en dag.


Då skulle du få veta det du inte tror på nu

- att det är helt fantastiskt att det finns någon som du.

                                                                    

Siv Andersson

5 Kommentarer

Postat av: falle den 2009-08-03 @ 14:59:04

Ja, det är synd att du inte kan se hur duktig du är, på samma sätt som vi gör. Hur du orkar med barnen, jobbet och att ta hand om oss och roa oss hela tiden.



Alla har en dålig dag ibland, men låt inte den dagen bli vad som ger dig din bild av hur du är.

Postat av: Carro den 2009-08-03 @ 23:34:16
http://carolinepralin.blogg.se/

Hej! Jag undrade bara om jag kan få en vägbeskrivning till prickiga huset i vallsta?

Postat av: falle den 2009-08-04 @ 09:21:13

mörtsjö..



åk över bron över ljusnan efter vallsta, åk några hundra meter ta av höger i korsningen, skyltat mot

whatever plats i skogen..



tag sedan vänster ehrm.. vid gamla skolan..



Huuu...

Postat av: Sindo den 2009-08-04 @ 12:54:14

Jag håller med va d står skrivit på d sista raden av versen. Kram

Postat av: falle den 2009-08-04 @ 14:14:16

Fick du mailet med bilderna från hitta? tror de funkar att åka efter dem.. ehrm.. men som sagt

man skall väl åka dit någon mörk höstnatt.. gärna

runt happy halloween då. och bara levande ljus.. inget ficklampefusk då.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback