Senaste Inlägg

Nu var det

nära att jag höll på åka dit på huvudvärk igen.
Det var juh inte längesen jag jag hade skiten.
Och då var det illa, riktigt illa...
En jätteattack som satt i, i 3 dagar.
Andra dagen var värst, vaknade mitt i natten och
hade så jävla ont i huvudet så
jag skrek å grinade i panik.
Dagen efter fick en vän skjuta mig till sjukhuset.
Jag var helt slut ,mådde illa och bara sov.
kunde inte äta, knappt stå på benen.
Tur att jag inte hade barnen hemma då...

Fick ny migrän medicin,
han kollade även blodtrycket och jag tror jag
knappt hade nåt.
Han påpekade att jag hade ett alldeles för lågt blodtryck
och sa att jag måste börja äta special kost.
Sen skulle jag tillbaka till sjukhuset
efter två veckor med specialkost för att kolla om
jag fått nå högre blodtryck.
Hade jag inte det så skulle jag få medicin för att höja trycket!!?

Man har juh alltid fått hört att det är "bra" med lågt blodtryck.
joo visst har jag tänkt, men det finns juh ganska många
jobbiga biverkningar med det med.
Eller biverkningar säger man så?
Man har problem med yrsel och får svimnings
känslor, sen vet jag inte om mina iskalla
händer kan ha något med det att göra.
Domnar även bort i mina händer till och
från och många gånger försvinner liksom
inte den känslan under dagen utan sitter i
tills det är dags att lägga sig igen.

Hur som helst så kollade jag trycket på jobbet idag.
Efter att ha ätit special kost med mycket salt så
låg  nu trycket på 90/57.
Jaja, får se vad det är nästa gång då.
Kan juh hoppas att det ökat lite till tills dess.






6 Kommentarer

Postat av: falle den 2009-08-12 @ 20:30:06

Du måste ta hand om dig, teddyflickan fredriksson..

Hon blir ingen glad prinsessa om hon sliter ut sig, och inte orkar dansa natten lång.

Postat av: Britt Inger den 2009-08-12 @ 22:29:21

Ja inte var då det högt precis...

Undrar vad du hade hos läkaren ?

Inte undra på att du är yr :) Ja haha, du kan ju vara "yr" på lite olika sätt :)

Kram på dig gumman....

Postat av: Sara den 2009-08-12 @ 23:58:33
http:// www.sara78.blogg.se/

Haha jaa Brittan jag är juh lite yr ibland ja på

många vis ;)

Jag vet inte, han sa bara att det var tok för lågt ...

Kanske man kan ta reda på det när man tar det nya trycket.

Kramar!

Postat av: Sindo den 2009-08-13 @ 07:54:57

Haha...håller med Britt-Inger och med dig "yr ibland på många vis". Men jag vet att du får väldigt problem med din mygran när du har d, d är inte bara "vanliga" människor som drabbats av d, kändisar med...och då man har fullt upp att klara d. Tänk om nån kunde komma till dig med mygran tabletter och rosor varje gång du får d...Kram

Postat av: Anna den 2009-08-13 @ 11:20:34

Du måste vara rädd om dej gumman. Kram

Postat av: fredrik den 2009-08-13 @ 22:28:34

håll i nu å fortsätt åt det håll du strävar efter gumman..ingen blir gladare än jag att se dig å barnen i harmoni

allways on my mind.de e du de.kram på er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback