Senaste Inlägg

Jaha då var man

hemma igen då, efter ha vart till Stockholm.
Tyvärr så glömde jag sladden till kameran där
så jag har för tillfälle inga bevis på
att jag har åkt upp å ner i väldans fart,
I den sk katapulten.
Vi besökte alltså Gröna Lund, bara vuxna den här gången.
Det var faktiskt mycket folk där trots att det började regna.

Efter Grönan blev det några irish coffe, min
absoluta favvo drink, den värmde bra också
för riktigt torr kan man juh inte påstå att man var...

guess who??

gisses ;)

idag är man rätt trött å nöjd på
ett sätt, men tycker samtidigt att vistelserna i Stockholm
har vart lite kortvariga.
Skulle gärna ha stannat där lite längre...

Nu ska jag sova, ska upp å jobba i 14 timmar i morgon,
bevisligen så behövs det...

puss å gonatt då!


6 Kommentarer

Postat av: falle den 2009-08-19 @ 21:54:41

Det lär ju ha varit jag iaf. Men vad tunn du ser ut.

Postat av: Sindo den 2009-08-20 @ 07:53:34

D måste va nån mistisk man d han; iaf tror inte att d är du , falle, du har inga hemligheter och inte behöver gömma dig bakom nån skuga. Jag gissar,Sara, att den mannen kommer aldrig att vissa sig i verkligheten.Kram

Postat av: Sara den 2009-08-20 @ 13:01:29

Haha nääe det tror inte jag heller;)

Postat av: falle den 2009-08-21 @ 22:45:42

Den där sladden, behöver vi ju, jag vill ju ha lite söta bilder också jue =(



Är de inte en vanlig sladd?



Hmm.. har du tjockvideo? jag har en film som du kanske gillar isåfall..

Postat av: Sara den 2009-08-21 @ 23:15:55
http:// www.sara78.blogg.se/

Ja jag har tjock video å dvd i dvd i samma apparat...

ta med det jag skulle kunan gilla nästa gång å ;)

Postat av: Sara den 2009-08-22 @ 14:09:51
http:// www.sara78.blogg.se/

vad har jag skrivit??

Eller var det inte jag ??

uu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback