Senaste Inlägg

igår fyllde Tessan

år så vi hittade oss till Bobygden där hon numera bor:)

Tessis, 30 år!!

På kvällen åkte vi till Söderhamn på cruising
Jag, Walle Falle och jänterna förstås.
Där cruisade vi runt lite i både Fredriks cheva
och Patriks Pontiac:)


Putte in action ;)

lite mörkt...

idag har vi jagat solen lite, det var tokvarmt ute
och solsken men när vi kom till Skidstjärn så
började det regna lite så vi fortsatte mot
Iste och storsand istället, där sken solen en liten stund
i varjefall:)

bad :)

När det började droppa lite där med så fortsatte vi mot
Järvsö. Där fikade vi på Lill - Babs Cafè.
Ett jätte mysigt ställe där det fanns en jätte stor
"lek stuga" för barnen.
Höll inte på att få dem därifrån!!

det fanns allt möjligt där inne tom en liten affär...
och en säng...

jag var juh tvungen att prov ligga lite.

Nu är jag ledig i morgon också
Härligt, behövligt å skönt.

Kram!


2 Kommentarer

Postat av: Sindo den 2009-08-10 @ 11:11:15

Va roligt se ut att ni har haft. Till Lill-Babs Kaffe har aldrig varit men måste dit nån gång.Vet du att hon åker varje år till G.C och uppträder på Playa del Inglés? Kram

Postat av: Sara den 2009-08-11 @ 19:44:14

nääe d visste jag inte...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback